8. z Mlynkov

Dĺžka trasy : 3 km
Vhodná pre : cestný/horský bicykel
Farba cyklotrasy : žltá
Druhy ciest : štátne, miestne a poľné

Charakteristika trasy a krajiny : v prvej časti nenáročná cyklotrasa vedená vpravo od vodnej nádrže Palcmanská maša z časti lesom do Dobšinskej Maše. V úseku Dobšinská Maša – Voniarky - Pod Čižmou náročná časť trasy, vedená po miestnej, neskôr po poľnej komunikácii. Otvorená členitá krajina v hornej časti Hnileckej doliny a v južnej časti Slovenského raja so zaujíma¬vými výhľadmi na typickú krajinu Slovenského raja.

Atrakcie cyklotrasy : Národný park Slovenský raj, vodná nádrž Palcmanská maša.

Popis trasy : z križovatky štátnych ciest odbočiť vľavo - cez cestný most (vpravo vodná nádrž), popod železničný most štát¬nou cestou - za mostom doprava stále po štátnej ceste miernym stúpaním na križovatku ciest - na križovatke doprava pohodlne lesom do Dobšinskej Maše k časti vodnej nádrže - mierne doprava cez most za mostom doľava, stúpaním až na okraj obce - potnou cestou stúpaním na štátnu cestu (1/67), lokalita Voniarky -Pod Čižmou (napojenie na zelenú cykloznačku, tzv. Dobšinkú ľadovú cestu).

© 2015 Všetky práva vyhradené.